3FM SERIOUS REQUEST EN RODE KRUIS OPNIEUW GESTEUND DOOR LAND ROVER

15 december 2015

Deze week gaat 3FM Serious Request 2015 van start met als thema ‘Keep them going’. 3FM Serious Request vraagt aandacht voor kinderen en jongeren in oorlogs- en conflictgebieden. Zij leven onder de meest extreme omstandigheden en hebben daardoor weinig kans op scholing en ontwikkeling. Land Rover steunt de actie met tien auto’s voor gebruik door DJ’s en de organisatie tijdens de actieperiode. Verder organiseert Land Rover een social media-actie om geld in te zamelen voor 3FM Serious Request.

Deze week zijn de tien Land Rovers afgeleverd op het Media Park in Hilversum. Daarmee trekken de komende weken de DJ’s en de organisatie door het land om aandacht te vragen voor alle lokale projecten om geld in te zamelen voor het goede doel. De Land Rovers zijn direct herkenbaar aan hun bestickering met ‘3FM Serious Request’- en ‘Rode Kruis’-logo’s, en de campagnesticker van ‘Keep them going’ op de motorkap.

Net als voorgaande jaren organiseert Land Rover ook dit jaar een social media-actie voor extra financiële steun aan 3FM Serious Request. Dit sluit aan op de gemeenschapszin die zo’n enorm grote rol speelt bij 3FM Serious Request, inclusief ontelbare lokale projecten om geld in te zamelen en met financiële bijdragen van klein tot groot voor het aanvragen van liedjes bij de DJ’s in het Glazen Huis. Het doel van Land Rover’s social media-actie is om zo veel mogelijk mensen te bereiken en te stimuleren om dit goede doel te steunen.

De jarenlange samenwerking tussen Land Rover en 3FM Serious Request komt voort uit de internationale relatie tussen beide partijen die op deze manier ook op lokaal niveau zijn vruchten afwerpt.

Naar Social Media actie

Naar 3FM Serious Request

Naar Rode Kruis

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële fabrieksmetingen in overeenstemming met de EU-wetgeving. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Verbruik onder 'real-world'-omstandigheden kan verschillen.