FLEET & BUSINESS SERVICES ONZE CUSTOMER SERVICE

Lorem ipsum dolor sit amet

Nam luctus nulla at accumsan interdum. Nam risus lacus, porttitor non dapibus ut, aliquet elementum enim. Nam interdum ultrices odio et ultrices. Praesent tortor libero, dapibus sit amet placerat id, ornare eu dolor. Nunc bibendum ipsum eget turpis pulvinar imperdiet. Maecenas gravida risus nec dolor pharetra faucibus. Maecenas ut neque eget est convallis porttitor at eu justo. Suspendisse pretium consectetur condimentum.

Het Land Rover Fleet & Business Customer Service programma is erop gericht om u de allerbeste klantbeleving te bieden. Als onderdeel van ons streven naar het bieden van een exceptionele klantenservice, bieden wij bij Land Rover een uitgebreid programma aanvullende diensten en voordelen:

Duty of care: tijdens elke onderhoudsbeurt wordt gratis een uitgebreide Vehicle Health Check uitgevoerd om volledige gemoedsrust te garanderen.

Gemak: desgewenst vertellen wij u van tevoren hoe lang het onderhoud gaat duren. Wanneer de berijder wil wachten tijdens het onderhoud, zorgen gratis WiFi en koffie/thee-faciliteiten dat uw medewerkers hun tijd productief kunnen doorbrengen.

Onderhoud: alle nieuwe Land Rover modellen hebben een service-intervalmelding in het informatiedisplay. Deze informeert de bestuurder over de resterende tijd tot de volgende onderhoudsbeurt.

DRIE JAAR GARANTIE OF 100.000 KM

Alle Land Rover modellen hebben standaard drie jaar garantie*, inclusief drie jaar Land Rover Assistance door heel Europa. Alle onderhouds- en reparatiewerkzaamheden worden uitgevoerd door getrainde technici, waarbij alleen originele Land Rover onderdelen worden gebruikt. * Uw Land Rover Fleet & Business-manager geeft u graag alle informatie over de volledige JLR garantievoorwaarden..

/

MOBILITEITSGARANTIE

Indien een auto niet binnen een redelijk tijdsbestek kan worden gerepareerd, zal Land Rover Assistance alternatief vervoer aanbieden zodat de berijder de bestemming kan bereiken:

Vervanged vervoer: Land Rover Assistance streeft ernaar om een geschikte vervangende auto te verstrekken voor de duur van de reparatie, waarbij Land Rover modellen zullen worden ingezet.

Alternatief transport: Indien vervangend vervoer niet mogelijk is zal Land Rover Assistance als alternatief waar mogelijk regelen (en bekostigen) dat bestuurder en passagiers hun reis naar hun bestemming kunnen voortzetten via trein (eerste klasse) of vliegtuig (lijnvlucht, economy klasse).

Hotelaccomodatie: Indien overnachting een meer praktische optie is, zal Land Rover Assistance de hotelkosten betalen.

Ophalen & terugbrengen: Land Rover Assistance vergoedt tevens redelijke kosten die gemaakt zijn om de auto op te halen nadat deze is gerepareerd. De berijder kan er ook voor kiezen om de gerepareerde auto zonder kosten thuis te laten afleveren.

* Indien vooraf goedgekeurd.

/
MET WIE GAAT U IN GESPREK?
/

Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070

De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële fabrieksmetingen in overeenstemming met de EU-wetgeving. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Verbruik onder 'real-world'-omstandigheden kan verschillen.