BROWSER UPDATE

Wij hebben geconstateerd dat u niet de allernieuwste versie van uw internetbrowser gebruikt. Door de nieuwste versie van Internet Explorer te installeren, kunt u onze site zien en gebruiken zoals deze is bedoeld. Ook zal uw internetbezoek veiliger zijn, omdat de nieuwste uitvoering beter is berekend op de nieuwste internetrisico's.

Mountain landscape.

ABOVE & BEYOND

Beste Land Rover klanten,

Het zijn uitzonderlijke tijden. De overheid heeft speciale maatregelen afgekondigd om de verspreiding van het COVID-19 virus de komende weken af te remmen. Ook bij Land Rover vinden wij dat de veiligheid en het welzijn van ons allemaal nu op de eerste plaats komt. Toch kunt u ook onder deze omstandigheden op ons blijven rekenen.

Aarzel dus niet om een afspraak te maken voor verkoop of onderhoud, via telefoon of e-mail, met één van onze Land Rover dealers. Check ook de website van de betreffende dealer voor eventuele aanvullende informatie met betrekking tot de actuele dienstverlening. Zo helpen wij u zo snel mogelijk verder.

Daarnaast blijft de klantendienst van Land Rover Nederland bereikbaar via:

00800 33 86 70 50 (gratis)
+31 (0)20 714 39 89 (betaald)
info@contactlandrover.nl

Wij hopen net als u op een snelle normalisatie van de situatie. Ondertussen volgen wij alle richtlijnen van de overheid om zo met zijn allen de curve af te vlakken en de risico’s te beperken.

VERANTWOORD TE WERK GAAN - ONZE LAND ROVER 'SAFE BUSINESS COMMITMENT'

  • ONZE DEALERS ZIJN GEOPEND

    Al onze showrooms zijn voor u geopend*. Uiteraard kunt u onze dealers ook altijd bereiken zonder bezoek ter plaatse, zowel telefonisch als online. Verder bieden de meeste van onze dealers haal- en brengdiensten aan en blijven zij nieuwe en bestaande orders verwerken.

    Voor meer informatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met uw Land Rover dealer.


    *Met inachtneming van alle geadviseerde veiligheidsmaatregelen.

  • Land Rover dealership.

    ONZE WERKPLAATSEN

    Ook onze werkplaatsen zijn geopend, waarbij wij u de service bieden die u gewend bent, waarbij wij uiteraard rekening houden met alle geadviseerde veiligheidsmaatregelen, inclusief de nodige afstand. Op deze manier willen wij elk risico op besmetting vermijden, zowel voor onze medewerkers als voor u. Onze werkprocessen zijn hierop afgestemd.

    Als u vragen heeft, neem dan contact op met uw Land Rover dealer of met onze centrale klantendienst.

    Tel.: 00800 33 86 70 50 of +31 (0)20 714 39 89

  • LAND ROVER PROEFRITTEN

    Wanneer u een proefrit wilt maken, voorzien wij u graag van het door u gewenste model, waarbij wij uiteraard alle veiligheidsvoorschriften in acht zullen nemen. Als u snel in een nieuwe Land Rover wilt kunnen rijden, hebben wij een uitgebreid programma voorraadmodellen voor u beschikbaar. U kunt uw gewenste model zoals gewoonlijk vinden via onze autozoekfunctie.

    Voor meer informatie en voor een uitleg over het gehanteerde proefritproces, kunt u rechtstreeks contact opnemen met uw Land Rover dealer.

DIENSTVERLENING

  • CONTACTLOZE HAAL- EN BRENGSERVICE

    Beschikbaar bij sommige van onze dealers*: onze Land Rover haal- en brengservice. Afhankelijk van de aard van de vereiste onderhouds- of reparatiewerkzaamheden, kunt u de beschikking krijgen over een huurauto. De overhandiging van de sleutels en de huurovereenkomst wordt voorbereid en vindt plaats in snelle uitwisseling met voldoende afstand. Als u uw Land Rover liever bij uw dealer afgeeft, kunt u de auto parkeren op de eigen parkeerplaats en de sleutels afgeven. Wij nemen contact met u op zodra uw auto klaar is. Neem voor meer informatie contact op met uw Land Rover dealer.


    *Op de website van uw dealer kunt u zien of deze dienst wordt aangeboden.

  • UW DIGITALE SERVICECONTROLE

    Land Rover digitaliseert elk bezoek van uw auto aan de werkplaats* zodat u zoveel mogelijk thuis kunt blijven. Onze Electronic Vehicle Health Check geeft u een handig overzicht, ongeacht de locatie, van welke service nodig is voor uw auto. U ontvangt een exact rapport (zo nodig met foto's en video's) en heeft dus de mogelijkheid om direct via mail of telefoon toestemming te geven voor eventuele reparaties.


    *Beschikbaar bij sommige dealers. Op de website van uw dealer kunt u zien of deze dienst wordt aangeboden.

  • ONLINE RESERVERINGSSERVICE

    Boek uw volgende serviceafspraak voor uw Land Rover eenvoudig via het online aanvraagformulier vanuit de website van uw dealer. Voer uw gegevens in en verstuur het formulier. Uw Land Rover dealer neemt vervolgens contact met u op om de afspraak vast te leggen op een moment dat u het beste schikt.

ALGEMENE INFORMATIE

  •  a Land Rover vehicle.

    ONTSMETTING VAN AUTO’S

    Land Rover Nederland en alle Land Rover dealers houden de laatste COVID-19 informatie nauwlettend in de gaten en volgen alle officiële instructies op. Dit omvat aankondigingen en gedragscodes van de Wereldgezondheidsorganisatie, het RIVM en de overheid. Een onderdeel hiervan is de grondige desinfectie van de auto’s.

  • Range Rover.

    HET LAATSTE LAND ROVER NIEUWS

    Blijf snel en altijd op de hoogte. Op onze social media-kanalen vindt u gemakkelijk al het laatste nieuws over ons merk. Gebruik onze verschillende sociale kanalen om met ons in contact te komen en maak uw tijd thuis wat aangenamer.

  • ONZE SPECIALE AANBIEDINGEN

    Op dit moment hebben wij mogelijk meer tijd dan normaal. Een geweldige gelegenheid om op uw gemak door grote aanbod aan nieuwe en gebruikte auto’s te bekijken en de juiste Land Rover voor u te vinden. Ontdek hier bovendien onze limited editions en nieuwe auto’s uit voorraad.