BROWSER UPDATE

Wij hebben geconstateerd dat u niet de allernieuwste versie van uw internetbrowser gebruikt. Door de nieuwste versie van Internet Explorer te installeren, kunt u onze site zien en gebruiken zoals deze is bedoeld. Ook zal uw internetbezoek veiliger zijn, omdat de nieuwste uitvoering beter is berekend op de nieuwste internetrisico's.

Land Rover Comparison Tool

VERGELIJK ONZE AUTO'S

KIES MAXIMAAL DRIE AUTO'S OM MET ELKAAR TE VERGELIJKEN

KIES EEN MODEL

KIES UW UITVOERING

KIES UW UITVOERING

KIES UW AANDRIJFLIJN

KIES UW SPECIFICATION PACK

SELECTEER MAXIMAAL DRIE AUTO'S OM TE VERGELIJKEN

De hier vermelde waarden zijn berekend volgens NEDC op basis van officiële WLTP-fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'omstandigheden kunnen verschillen. CO2-emissie en brandstofverbruikscijfers kunnen variëren al naargelang de gemonteerde velgen en opties. NEDC-cijfers worden berekend met een wettelijk bepaalde formule op basis van WLTP-cijfers en geven een equivalent van wat die cijfers zouden zijn geweest met de vorige NEDC-test. De juiste belastingtarieven kunnen zo worden bepaald.

WLTP is de nieuwe officiële EU-test die wordt gebruikt om gestandaardiseerde CO2-emissie- en brandstofverbruikscijfers voor personenauto's te berekenen. Hiermee worden brandstof- en energieverbruik, actieradius en emissies gemeten. Deze is ontwikkeld om resultaten te verkrijgen die het brandstofverbruik onder werkelijke rijomstandigheden beter benaderen. Er worden auto's getest die zijn uitgerust met opties en er gelden een zwaardere testprocedure en rijprofiel. TEL (Test Energy Low, energietest licht) en TEH (Test Energy High, energietest zwaar) worden getoond als een gemeten bandbreedte onder WLTP-testomstandigheden. TEL geeft de zuinigste cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de lichtste set opties). TEH geeft de minst zuinige cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de zwaarste set opties). WLTP-wetgeving schrijft voor dat wanneer er een verschil van minder dan 5 g/km CO2 is tussen TEL en TEH, alleen TEH wordt vermeld.


*Inhoud (VDA norm): inhoud gemeten met massieve blokken conform VDA-norm (200 mm x 50 mm x 100 mm).

**Inhoud (bruto liters): inhoud gemeten door laadruimte via simulatie te vullen met vloeistof.


RANGE ROVER EVOQUE:


De informatie, specificatie en kleuren op deze website zijn gebaseerd op Europese specificaties, kunnen per land verschillen en zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Sommige auto's kunnen zijn uitgerust met opties en/of accessoires tegen meerprijs. Niet alle opties/accessoires zijn beschikbaar in elk land. Uw Jaguar dealer geeft u graag meer informatie over beschikbaarheid en prijzen.


DISCOVERY:


Bij auto's uitgerust met Aero-velgen en banden met lage rolweerstand is het trekgewicht 2.500 kg

De breedte van de bagageruimte is 1.273 bij auto's met 4-Zone climate control.


DISCOVERY SPORT:


De informatie, specificatie en kleuren op deze website zijn gebaseerd op Europese specificaties, kunnen per land verschillen en zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving. Sommige auto's kunnen zijn uitgerust met opties en/of accessoires tegen meerprijs. Niet alle opties/accessoires zijn beschikbaar in elk land. Uw Jaguar dealer geeft u graag meer informatie over beschikbaarheid en prijzen.

WLTP is de nieuwe officiële EU-test die wordt gebruikt om gestandaardiseerde CO2-emissie- en brandstofverbruikscijfers voor personenauto's te berekenen. Hiermee worden brandstof- en energieverbruik, actieradius en emissies gemeten. Deze is ontwikkeld om resultaten te verkrijgen die het brandstofverbruik onder werkelijke rijomstandigheden beter benaderen. Er worden auto's getest die zijn uitgerust met opties en er gelden een zwaardere testprocedure en rijprofiel. TEL (Test Energy Low, energietest licht) en TEH (Test Energy High, energietest zwaar) worden getoond als een gemeten bandbreedte onder WLTP-testomstandigheden. TEL geeft de zuinigste cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de lichtste set opties). TEH geeft de minst zuinige cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de zwaarste set opties). WLTP-wetgeving schrijft voor dat wanneer er een verschil van minder dan 5 g/km CO2 is tussen TEL en TEH, alleen TEH wordt vermeld.


Inhoud (VDA norm): inhoud gemeten met massieve blokken conform VDA-norm (200 mm x 50 mm x 100 mm).


††Inhoud (bruto liters): inhoud gemeten door laadruimte via simulatie te vullen met vloeistof.


*Als de auto is uitgerust met 18" velgen, bedraagt de topsnelheid 221 km/h.


I.c.m. zomerbanden is de maximale daklast gereduceerd tot 60 kg (inclusief roof rails en dwarsdragers).


DEFENDER:


De topsnelheid bedraagt 208 km/h indien de auto is uitgerust met 22" velgen.

Inclusief een bestuurder van 75 kg, alle vloeistoffen en 90% brandstof.

‡‡Inclusief alle vloeistoffen en 90% brandstof.

De dynamische daklast staat een gewicht van 118 kg/168 kg (90/110) toe indien uitgerust met offroadbanden en een Expedition-imperiaal. De statische daklast staat een gewicht van 300 kg toe.

Inhoud gemeten met massieve blokken conform VDA-norm (200 mm x 50 mm x 100 mm). Inhoud (bruto): inhoud gemeten door laadruimte via simulatie te vullen met vloeistof.


Vermelde gewichten gelden voor auto's in standaarduitvoering. Gemonteerde opties kunnen dit gewicht verhogen.


Opties en de beschikbaarheid hiervan kunnen verschillen per uitvoering (model en aandrijflijn), of kunnen alleen i.c.m. andere opties worden geselecteerd. Raadpleeg een dealer voor meer informatie of configureer uw auto online.


TEL (Test Energy Low, energietest licht) en TEH (Test Energy High, energietest zwaar) worden getoond als een gemeten bandbreedte onder WLTP-testomstandigheden. TEL geeft de zuinigste cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de lichtste set opties). TEH geeft de minst zuinige cijfers aan (wanneer de auto is uitgerust met de zwaarste set opties). WLTP-wetgeving schrijft voor dat wanneer er een verschil van minder dan 5 g/km CO2 is tussen TEL en TEH, alleen TEH wordt vermeld.