EIGENAAR
  • Wat is mijn VIN?

    Uw VIN is uw voertuigidentificatienummer en is uniek voor uw auto. U vindt uw VIN op het plaatje linksonder achter de voorruit. Raadpleeg de iGuide-app voor meer informatie. U kunt de app hier openen.

  • Hoe kan ik een nieuwe sleutel aanvragen?

    Om veiligheidsredenen raden wij u aan contact op te nemen met uw retailer bij belangrijke vragen. U vindt uw dichtstbijzijnde retailer hier

  • Waar kan ik een Certificaat van Conformiteit (COC) aanvragen?

    Certificaten van Conformiteit kunnen alleen worden verstrekt voor auto's die binnen de EU zijn aangeschaft. Houd er rekening mee dat hiervoor mogelijk kosten in rekening worden gebracht en dat deze per land kunnen verschillen. Neem voor meer informatie contact op met onze organisatie in uw land. Land Rover verstrekt geen Certificaten van Conformiteit voor landen die buiten de EU vallen.

  • Waar kan ik achterhalen wat de specificaties zijn van mijn Land Rover?

    U vindt de autospecificatie op de Informatiepagina voor eigenaren. Er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor toegang tot specifieke informatie.

  • Hoe kan ik mijn navigatiesysteem bijwerken?

    Ga voor navigatie-updates naar uw retailer. Zoek deze hier of ga naar de website van uw land.

  • Welke banden zijn beschikbaar voor mijn Land Rover?

    Ons goedgekeurde bandenprogramma omvat winterbanden, all-season-banden en offroad-banden (alleen beschikbaar voor Defender). U vindt ze hier.

  • Ik heb een klassieke auto en wil graag meer informatie. Met wie kan ik contact opnemen?

    Stuur een e-mail naar ons Classic-team via: sales@classic-jaguarlandrover.com. Zij helpen u graag. U kunt ook naar onze Classics-website gaan.

  • Wat valt er onder de garantie?

    Ga voor alle garantie-informatie, inclusief eventuele verlenging van uw garantie, naar onze garantiepagina.

  • Hoe vaak heeft mijn Land Rover onderhoud nodig?

    Uw auto geeft intelligent aan wanneer onderhoud nodig is, op basis van factoren zoals rijstijl en afgelegde afstand. Over het algemeen is dit na 24 maanden of circa 21.000 km, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet*. Uw auto en de InControl-app waarschuwen u wanneer het tijd is om een onderhoudsbeurt te boeken.

  • Waar kan ik mijn een retailer vinden?

    Gebruik onze retailer-locator om uw dichtstbijzijnde retailer te vinden. Als u geen retailer kunt vinden, neem dan contact met ons op via het contact -formulier.

  • Met wie kan ik contact opnemen als ik pech heb?

    U kunt contact opnemen met uw Assistance-pechhulp. Het telefoonnummer staat in de InControl-app of, als uw Assistance-ondersteuning actief is, kunt u via de pechtoets in de hemelconsole contact opnemen met Assistance.

VERKOOP
  • Hoe importeer ik een Land Rover?

    Vanwege verschillende specificaties, onderhouds- en garantievereisten kunnen wij de persoonlijke import van auto's niet direct ondersteunen, meer informatie over deze procedure verstrekken of een Certificaat van Conformiteit verstrekken, omdat de auto volgens het betreffende leveringsland moet worden getest/geïnspecteerd.

     

    Wij wijzen u erop dat Land Rover auto's produceert en aflevert aan landen, waarbij erop wordt gelet dat de autospecificatie voldoet aan de plaatselijke wetgeving en ook geschikt is voor de omgeving waarin de auto zal worden gebruikt. Dit wordt ondersteund door het netwerk van officiële importeurs, retailers en erkende reparateurs van Land Rover die zijn getraind om optimale verkoop- en aftersales-ondersteuning te bieden.

    Daarom raden wij u voorafgaand aan het importeren van een auto aan om contact op te nemen met een retailer en de Rijksdienst voor het wegverkeer (RDW).

  • Ik wil een Land Rover kopen of er meer over weten. Met wie kan ik contact opnemen?

    Voor alle vragen over de aanschaf van een Land Rover of voor informatie over wat is inbegrepen bij de aankoop, neemt u contact op met uw verkopende retailer.

  • Ik wil graag meer informatie over gepantserde auto's, SVO en TDMS Land Rovers, met wie neem ik contact op?

    Als u vragen hebt, kunt u een e-mail sturen naar svo@landrover.com of armoured@jaguarlandrover.com. Meer informatie over SVO vindt u  hier  op deze pagina of neem voor TDMS-auto's contact met ons op.

ALGEMEEN
  • Ik wil contact opnemen met de klantenservice van Land Rover. Aan wie moet ik mijn vraag stellen?

    Stuur eventuele vragen over Customer Service naar ons team. Een vertegenwoordiger van Land Rover neemt dan contact met u op. U vindt ons hier. U kunt ook het contactformulier invullen en Global Customer Enquiries selecteren: Geef uw volledige naam, contactgegevens, VIN, land waar u woont en de naam van uw retailer op.

  • Ik wil graag voor Land Rover werken. Hoe kan ik solliciteren?

    Ga naar onze vacaturesite of neem contact met ons op via e-mail: INTLOPPS@jaguarlandrover.com.

  • Ik wil graag een rondleiding door de fabriek, waar kan ik meer informatie krijgen?

    Meer informatie over al onze fabrieksrondleidingen vindt u hier.

  • Waar kan ik een brochure aanvragen?

    U kunt hier een eBrochure downloaden. U kunt ook een bezoek brengen aan een retailer. Houd er rekening mee dat Land Rover geen centrale voorraad aanhoudt.

  • Ik ben geïnteresseerd in een rijbeleving, waar kan ik meer informatie krijgen?

    Meer informatie over Experience vindt u hier.

*Marktafhankelijk.