EEN NIEUWE INVULLING VAN DE LEGENDARISCHE CAPACITEITEN VAN DE DEFENDER

Al meer dan zeventig jaar verlegt Defender de grenzen van wat mogelijk is.

Tegenwoordig worden onze meest capabele SUV's uitgebreid met elektrisch vermogen. Dezelfde 'ga overal naartoe'-houding, met meer verfijning, respons en betere prestaties.

Defender Parked On The Charging Station

ELECTRIC HYBRID (PHEV)

Onze electric hybrid Defender maakt gebruik van een door een accu gevoede elektromotor en een benzinemotor. Deze kan thuis of via een breed netwerk van publieke opladers worden opgeladen en kan worden gebruikt in de volledig elektrische EV-modus of hybrid-modus. 

Back view of Defender on Road

MILD HYBRID (MHEV)

De benzine- en dieselmotoren van onze mild hybrid Defender werken samen met een elektromotor. Regeneratief remmen wint energie terug tijdens uitrollen en afremmen en gebruikt deze om de accu op te laden voor extra actieradius, zonder dat u deze op een externe lader hoeft aan te sluiten.

RIJDEN MET EEN ELECTRIC HYBRID DEFENDER

Ervaar robuust vermogen en verbeterde efficiency.

Defender Carprathian Grey parked on city Road

EV-MODUS

Perfect voor woon-werkverkeer door stedelijke gebieden of voor het maken van korte ritten. Selecteer de EV-modus en geniet van een vrijwel geruisloze rijebeleving zonder uitlaatemissies.

Perfect voor woon-werkverkeer door stedelijke gebieden of voor het maken van korte ritten. Selecteer de EV-modus en geniet van een vrijwel geruisloze rijebeleving zonder uitlaatemissies.

Defender Carprathian Grey driving on Road

HYBRID-MODUS

In de hybrid-modus werken de elektromotor en de motor harmonieus samen, wat zorgt voor betere prestaties. De standaard rijmodus van uw auto selecteert automatisch tussen benzinemotor en elektrische aandrijving om het voor uw reis benodigde vermogen te leveren.

In de hybrid-modus werken de elektromotor en de motor harmonieus samen, wat zorgt voor betere prestaties. De standaard rijmodus van uw auto selecteert automatisch tussen benzinemotor en elektrische aandrijving om het voor uw reis benodigde vermogen te leveren.

Man with inserting the charger in phev vehicle

OPLAADTECHNOLOGIE

Dankzij onze accutechnologie kunt u de snelste openbare laadpunten gebruiken. Regeneratief remmen laadt de accu op door energie terug te winnen die door de vertraging wordt gegenereerd.

Dankzij onze accutechnologie kunt u de snelste openbare laadpunten gebruiken. Regeneratief remmen laadt de accu op door energie terug te winnen die door de vertraging wordt gegenereerd.

OPLADEN VAN EEN ELECTRIC HYBRID DEFENDER

Man with inserting the charger in phev vehicle

THUIS EN ONDERWEG

Laad de auto op vanuit uw luie stoel via een stopcontact of een thuislader. Dit is net zo eenvoudig als het aansluiten van uw telefoon, en is de handigste en vaak goedkoopste manier om de auto op te laden. Onderweg profiteert u van het snel groeiende openbare netwerk van oplaadpunten en DC-snelladers.

Defender Home Charging

VOORKEURSLEVERANCIERS VOOR THUISLADERS

Een professioneel geïnstalleerde thuislader is de snelste manier om uw auto thuis op te laden. Voordat u uw Defender aanschaft, bieden onze voorkeursleveranciers van thuisladers aan om bij u te controleren of uw woning geschikt is voor installatie.

INSPIREREND VERMOGEN

Compromissen zijn niet langer nodig.

Defender Parked On The Roadside Charging Station

WLTP-ACTIERADIUS (TOT)

50

 KM††

ACTIERADIUS ONDER WERKELIJKE RIJOMSTANDIGHEDEN (TOT)

39

 KM††

THUIS OPLADEN (VANAF)

 

2

UUR 30 MINUTEN

7 kW AC-laden van 0 tot 100 procent.

OPLAADTIJD (VANAF) 

 

30

MINUTEN

Een DC-snellader van 50 kW van 10 tot 80 procent.

Defender Driving On Mountain Runway Road

CO2-EMISSIES

60

G/KM††

BELASTINGTARIEF BIJTELLING

12

%*

  

ENHANCED EFFICIENCY

RIJDEN IN EEN MILD HYBRID DEFENDER

Verbeterde efficiency door slimme hybrid-technologie.

 Defender Parked On Road

REGENERATIEF REMMEN

Het regeneratieve remsysteem wint energie terug tijdens uitrollen en afremmen en gebruikt deze om de accu op te laden voor extra actieradius.

Het regeneratieve remsysteem wint energie terug tijdens uitrollen en afremmen en gebruikt deze om de accu op te laden voor extra actieradius.

Side view of Defender

VERSTERKTE PRESTATIES

De krachtige accu onder de bodem van de auto levert energie aan uw motor voor meer vermogen en een alerte acceleratie.

De krachtige accu onder de bodem van de auto levert energie aan uw motor voor meer vermogen en een alerte acceleratie.

Side view ofDefender Parked On City Road

BRANDSTOFVERBRUIK

De mild hybrid aandrijflijn is ideaal voor stop-start stadsverkeer en verhoogt de algehele efficiency met lagere CO2-emissies.

De mild hybrid aandrijflijn is ideaal voor stop-start stadsverkeer en verhoogt de algehele efficiency met lagere CO2-emissies.

NIET-AFLATENDE CAPACITEITEN

Defender Pulling a towing van

TREKKEN

Uitzonderlijke trekcapaciteiten zitten in het DNA van de Defender, nu aangedreven door onze elektromotoren. Met een electric hybrid kunt u alles trekken tot 3.000 kg1.

Defender sailing in water

WADEN

U kunt met vertrouwen elk terrein aan, dankzij de indrukwekkende bodemvrijheid en doorwaaddiepte. Onze electric hybrid Defenders hebben een maximale doorwaaddiepte van 900 mm2.

1Trekken en waden zullen de EV-actieradius aanzienlijk beïnvloeden.

2Controleer altijd de route en het eindpunt voordat u gaat waden.
 

††Bekijk de WLTP-waarden van de Defender

De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving, met een volledig opgeladen accu. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. CO2-emissie-, brandstof-/energieverbruikscijfers en actieradius kunnen variëren naargelang factoren als rijstijl, omgevingsomstandigheden, belading, gemonteerde velgen, banden, accessoires, de daadwerkelijke route en de staat van de accu. De actieradius is bepaald met een productiemodel over een standaardroute.
 

Oplaadtijden zijn afhankelijk van veel factoren, waaronder: leeftijd, staat, temperatuur en laadstatus van de accu, de gebruikte laadplaatsen en de laadduur.
 

*Belastingtarief met bijtelling correct op de datum van publicatie. Onderhevig aan restricties en herzieningen van de overheid.