CAPACITEITEN

HILL START ASSIST

  •   

    Om de bestuurder te assisteren bij het wegrijden op hellingen, houdt Hill Start Assist de rem vast, zodat de bestuurder tijd heeft om zijn voet te verplaatsen van het rem- naar het gaspedaal. Dit voorkomt dat de auto terugrolt en is gemakkelijker voor de bestuurder. Hill Start Assist is automatisch ingeschakeld en hoeft niet te worden geselecteerd.

ALL TERRAIN PROGRESS CONTROL (ATPC)

  •   

    All Terrain Progress Control werkt op zeer lage snelheden, tussen 1,8 en 30 km/h, en helpt de bestuurder een constante snelheid aan te houden onder veeleisende omstandigheden, zodat u zich volledig kunt concentreren op het sturen en het vinden van een pad tussen obstakels door. Deze functie zorgt ervoor dat u altijd soepel kunt optrekken, zelfs op oppervlakken met weinig grip, zoals ijs, sneeuw of nat gras. Bekijk hoe ATPC in de praktijk werkt bij de Range Rover Evoque Convertible.

HILL DESCENT CONTROL (HDC)

  •   

    Land Rover's gepatenteerde Hill Descent Control (HDC) is een standaard functie op alle Land Rover modellen met vierwielaandrijving (4WD). Het helpt de bestuurder bij het gecontroleerd afdalen van moeilijke hellingen door een constante afdaalsnelheid aan te houden en de wielen individueel af te remmen. Het systeem werkt automatisch om de auto te vertragen en de snelheid te handhaven, afhankelijk van de geselecteerde gearing en gaspedaalstand.

TRAILER STABILITY ASSIST (TSA)

  •   

    Trailer Stability Assist (TSA) evalueert signalen van de stabiliteitssensoren van de auto op eventuele slingeringen of schommelingen veroorzaakt door een trailer die uit balans is. Het systeem remt individuele wielen af om mogelijk gevaarlijke situaties te corrigeren.

GRADIENT RELEASE CONTROL (GRC)

  •   

    Gradient Release Control® (GRC) laat geleidelijk de remmen los wanneer u wegrijdt op een helling, voor maximale controle. Dit systeem werkt bij zowel vooruit- als achteruitrijden.

GRADIENT ACCELERATION CONTROL (GAC)

  •   

    Gradient Acceleration Control (GAC) is ontwikkeld om het gevoel van plotselinge acceleratie te beperken als de auto een steile helling afrijdt. Gradient Acceleration Control vermindert de snelheid van de auto wanneer deze van een helling afdaalt in de bedoelde rijrichting, door de remmen te activeren. Deze functie reduceert de plotselinge snelheidstoename, waardoor de afdaling nog veiliger en zelfverzekerder aanvoelt.

TERRAIN RESPONSE

  •   

    Terrain Response is een door Land Rover ontwikkeld systeem dat de instellingen en afstemming van uw auto aanpast aan alle denkbare rijomstandigheden, op basis van informatie van de bestuurder. Het optimaliseert de motor, transmissie, differentiëlen en onderstelregelsystemen, en maximaliseert zo rijgedrag, comfort en tractie ongeacht de ondergrond en rijomstandigheden. U hoeft alleen de modus te kiezen die past bij de omstandigheden: algemeen, gras/grind/sneeuw, modder/sporen en zand. De auto biedt altijd een zelfverzekerd en veilig rijgedrag.

TERRAIN RESPONSE 2

  •   

    Door signalen van meerdere voertuigsensoren te evalueren, kan Terrain Response 2 automatisch meerdere voertuiginstellingen aanpassen aan de actuele rijomstandigheden, voor de best mogelijke instellingen van de wielophanging, aandrijflijn en tractiecontrole. Terrain Response 2 bouwt verder op het originele Terrain Response-systeem, door de bestuurder minder te belasten en de auto altijd zo goed mogelijk af te stellen voor de betreffende ondergrond. De bestuurder kan indien gewenst ook een ander programma selecteren.

Vierwielaandrijving (4WD)

  •   

    Land Rover maakt gebruik van permanente 4x4-systemen die het aandrijfkoppel zo verdelen dat het meeste koppel gaat naar de wielen met de beste grip. Land Rover 4x4-systemen zorgen voor optimale prestaties, zowel op de weg als offroad, ongeacht het terrein of de omstandigheden.

TWIN-SPEED TUSSENBAK (HOGE/LAGE GEARING) MET CENTRAAL eDIFF

  •   

    Een tussenbak met hoge en lage gearing, permanente vierwielaandrijving en een koppelverdeling van 50:50. Een elektronisch gestuurde meervoudige plaatkoppeling in het centrale differentieel verdeelt het aandrijfkoppel over de voor- en achteras. In extreme omstandigheden kan tot 100 procent van het aandrijfkoppel naar elk van de assen worden gestuurd. Het Electronic Traction Control-systeem vergroot de capaciteiten nog verder. De tussenbak biedt de bestuurder de mogelijkheid lage en hoge gearing te selecteren en kan tijdens het rijden worden geschakeld, tot een snelheid van 60 km/h. De lage gearing heeft een overbrengingsverhouding van 2,93:1, wat een extreem lage kruipsnelheid mogelijk maakt voor offroad-rijden of het trekken van zware trailers.

SINGLE-SPEED TUSSENBAK MET CENTRAAL TORSEN-DIFFERENTIEEL

  •   

    Mechanisch gestuurde single-speed tussenbak met centraal torsen-differentieel. De single-speed tussenbak is 18 kg lichter dan de twin-speed variant en levert dynamische prestaties met een koppelverdeling van 42:58 (voor:achter), die kan variëren tot 78:22 als de omstandigheden daarom vragen.

WADE SENSING

  •   

    Via sensoren in de buitenspiegels meet Wade Sensing™ de waterdiepte, waarbij de bestuurder wordt geïnformeerd via beelden op het touchscreen en een geluidssignaal, dat luider klinkt naarmate de diepte toeneemt. De bestuurder kan zowel de huidige waterdiepte zien als hoeveel dieper de auto nog veilig kan waden. Dit is van vooral van belang wanneer het zicht slecht is of bij rijden in het donker. Bekijk hier de waadcapaciteiten van de Range Rover Evoque Convertible.

LOW TRACTION LAUNCH

  •   

    Low Traction Launch kiest automatisch de optimale instellingen voor soepel wegrijden op gladde ondergrond, zoals nat gras, ijs of sneeuw. Low Traction Launch wordt geactiveerd via het touchscreen en verandert de gaspedaalrespons, voor een zeer progressieve koppelafgifte van de motor. Door deze precieze dosering van koppel naar de wielen, kan de bestuurder de beschikbare grip optimaal benutten en wordt schade aan de ondergrond tot een minimum beperkt.

PRESTATIES

DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

  •   

    Met Dynamic Stability Control (DSC) worden de wielsnelheidssensoren voortdurend geëvalueerd. Er wordt ingegrepen als het systeem een verlies van grip of stabiliteit constateert. Dynamic Stability Control remt individuele wielen af en doseert het motorvermogen voor maximale veiligheid en controle.

DYNAMIC RESPONSE

  •   

    Dynamic Response evalueert hoeveel de carrosserie overhelt tijdens rijden op slecht wegdek. Deze functie is ook ontworpen om overhellen van de carrosserie in bochten sterk te reduceren. Dynamic Response verbetert de handling van de auto en het comfort voor de inzittenden. Indien het systeem offroad-omstandigheden detecteert, past de regelmodule het effect van de stabilisatorstang aan, waardoor een grotere wielarticulatie mogelijk wordt voor een beter contact tussen de wielen en de ondergrond. Hierdoor worden de offroad-capaciteiten en de tractie verbeterd.

ADAPTIVE DYNAMICS

  •   

    Het Adaptive Dynamics-systeem evalueert meer dan 500 keer per seconde de bewegingen van de auto en reageert direct. Dit zorgt voor nog grotere controle en minder overhellen van de carrosserie, en voor een evenwichtig, vlak rijgedrag. Adaptive Dynamics is een combinatie van intelligente sensoren en continu variabele schokdempers. De functie zorgt voor het optimale evenwicht tussen rijcomfort en stabiliteit. Het systeem kan ook automatisch offroad-condities vaststellen en de demping overeenkomstig optimaliseren, voor een geraffineerde rijbeleving.

MAGNERIDE

  •   

    MagneRide™ evalueert meer dan 500 keer per seconde de bewegingen van de auto en reageert vrijwel direct. Dit zorgt voor nog grotere controle en minder overhellen van de carrosserie, en voor een evenwichtig, vlak rijgedrag. MagneRide™ is een combinatie van intelligente sensoren en continu variabele schokdempers met magnetische deeltjes. De functie zorgt voor het optimale evenwicht tussen rijcomfort en stabiliteit. Het systeem kan ook automatisch offroad-condities vaststellen en de demping overeenkomstig optimaliseren, voor een geraffineerde rijbeleving.

EFFICIENT DRIVELINE

  •   

    Deze intelligente, permanente vierwielaandrijving levert uitstekende prestaties en tractie op alle oppervlakken en verdeelt voortdurend het koppel tussen de voor- en achteras. Het systeem is elektronisch gestuurd, waardoor het veel sneller op wielslip en commando's van de bestuurder kan reageren dan een mechanische koppeling. Dit zorgt voor uitstekende offroad-capaciteiten en een grotere wendbaarheid op de weg.

ACTIVE DRIVELINE

  •   

    Active Driveline is een revolutionaire on-demand aandrijflijntechnologie die intelligent kan variëren tussen voor- en vierwielaandrijving als de omstandigheden dit vereisen. Hierdoor worden zowel de brandstofbesparing van voorwielaandrijving als de all-terrain-capaciteiten van vierwielaandrijving gerealiseerd. Vierwielaandrijving is standaard ingeschakeld om een hoog aandrijfkoppel te kunnen overbrengen vanuit stilstand, maar de vierwielaandrijving wordt volledig losgekoppeld als er geen grote tractie is vereist. Als het systeem wielslip of een meer dynamische rijstijl detecteert, wordt de vierwielaandrijving binnen 350 milliseconden weer ingeschakeld. Twee elektronisch geregelde koppelingen aan weerszijde van het achterdifferentieel sturen het aandrijfkoppel naar het wiel met de meeste grip, voor maximale prestaties en wendbaarheid op de weg. De achteras kan volledig worden gesperd voor maximale tractie onder zeer gladde omstandigheden. Active Driveline schakelt naadloos van twee- naar vierwielaandrijving, maar de bestuurder kan de werking wel waarnemen via het speciale 4x4i-display op het touchscreen.

ACTIVE REAR LOCKING DIFFERENTIAL

  •   

    Door de rij- en offroad-omstandigheden te evalueren, kan het Active Rear Locking Differential voortdurend worden aangepast via een computergestuurde actuator gemonteerd op het differentieel. Hierdoor wordt het aandrijfkoppel gestuurd naar de wielen met de meeste grip. Dit zorgt op de weg voor verbeterde stabiliteit in bochten en voor verbeterde tractie en minder wielslip offroad.

TORQUE VECTORING

  •   

    Torque Vectoring zorgt in combinatie met het elektronisch blokkeerbare achterdifferentieel voor een bochtgedrag met betere respons en grotere controle, zelfs in de scherpste bochten. Het elektronisch gestuurde differentieel en het remsysteem van de auto verdelen tijdens het nemen van bochten continu de verdeling van het aandrijfkoppel over de vier wielen. Het systeem is eveneens actief tijdens offroad-condities door dan gebruik te maken van de relevante Terrain Response-instellingen. Het kan uitermate effectief zijn bij omstandigheden zoals zand, waarbij het helpt bij het nemen van bochten en het voorkomen van overmatig onderstuur.

TORQUE VECTORING BY BRAKING

  •   

    Dit systeem verbetert de stabiliteit en wendbaarheid van de auto bij het nemen van een bocht. De verdeling van het aandrijfkoppel over de wielen wordt continu gecontroleerd en aangepast om grip en stuurgedrag te verbeteren, zowel op de weg als offroad. Dit systeem kan ook het bochtengedrag verbeteren en onderstuur beperken door het binnenste achterwiel af te remmen, waardoor meer koppel naar het buitenste wiel gaat en de auto dus stabieler wordt.

DIESELEMISSIEVLOEISTOF (DEF)

  •   

    Dieselemissievloeistof, ook wel bekend als AdBlue®, AUS 32 en ARLA 32, is een niet-giftige, kleur- en geurloze en niet-ontvlambare vloeistof. De dieselemissievloeistof wordt vanuit een speciaal reservoir in uw auto in het uitlaatsysteem geïnjecteerd om schadelijke gassen te neutraliseren.

ELEKTRISCHE STUURBEKRACHTIGING (EPAS)

  •   

    De elektrische stuurbekrachtiging (EPAS) biedt uitstekende feedback, controle en perfecte bekrachtiging. Het systeem is alleen actief wanneer daadwerkelijk wordt gestuurd, waardoor brandstof wordt bespaard en vermogen beschikbaar is voor andere taken. EPAS maakt een geavanceerde computerregeling van de benodigde bekrachtiging mogelijk, met als resultaat een fantastisch stuurgevoel bij hoge snelheden en maximale assistentie bij manoeuvreren.

ENGINE DRAG TORQUE CONTROL (EDC)

  •   

    EDC reduceert de kans op blokkerende wielen als gevolg van krachtig afremmen op de motor op glad wegdek. Het werkt door kortstondig het aandrijfkoppel te verhogen naar de aangedreven wielen die op het punt staan te blokkeren.

ECO-MODUS

  •   

    Als deze standaardfunctie is geactiveerd, selecteert deze de meest efficiënte afstemming van de auto, inclusief de automatische transmissie, Active Driveline, verwarming en airconditioning, om het brandstofverbruik en de CO2-emissie zo veel mogelijk te beperken. De ECO-data-functie biedt de bestuurder alle relevante informatie via het touchscreen, zodat het mogelijk wordt voor een efficiëntere rijstijl te kiezen.

INGENIUM-MOTOREN

  •   

    Land Rover’s state-of-the-art viercilinder Ingenium dieselmotor levert indrukwekkende prestaties en biedt een opmerkelijk raffinement. De lichtgewicht 2.0 liter motor is volledig gemaakt van aluminium en is uitgerust met twee balansassen voor extra raffinement en een DOHC-cilinderkop met 16 kleppen, met variabele nokkenastiming aan de uitlaatzijde.

COMFORT EN GEBRUIKSGEMAK

ELEKTRONISCH GESTUURDE LUCHTVERING (EAS)

  •   

    De luchtvering op voor- en achteras optimaliseert de wielarticulatie en rijhoogte, waardoor het comfort, de stabiliteit en de capaciteiten worden vergroot. Bij stilstand, vergroot de luchtvering de veelzijdigheid door de rijhoogte van de auto te verhogen of verlagen om bijvoorbeeld in-/uitstappen gemakkelijker te maken. Dit is eveneens handig voor het in- en uitladen van bagage.

VERHOOGDE MODUS

  •   

    Als de auto detecteert dat hij de grond raakt, zorgt de luchtvering tijdelijk voor een grotere bodemvrijheid. De verhoogde modus wordt automatisch geactiveerd om de luchtvering te verhogen voor een grotere bodemvrijheid. De verhoogde modus is altijd beschikbaar en hoeft niet te worden geselecteerd.
    Alleen beschikbaar met elektronisch gestuurde luchtvering (EAS)

HANDSFREE ELEKTRISCHE ACHTERKLEPBEDIENING

  •   

    De handsfree elektrische achterklepbediening stelt de bestuurder in staat om de achterklep vanaf het trottoir te openen, zonder de afstandsbediening of de achterklep aan te raken. Zodra wordt gedetecteerd dat de Smart Key vlak bij de auto is, kunt u de achterklep openen door met een voet onder één van de sensoren in de achterbumper te bewegen.

HEAD-UP DISPLAY

  •   

    Dit is een geavanceerde optie die voor het rijden belangrijke informatie, zoals snelheid, versnelling en navigatie-instructies, direct in het gezichtsveld van de bestuurder projecteert op de voorruit, zodat u uw aandacht bij weg en verkeer kunt houden. Als primeur maakt dit systeem gebruik van holografische technologie voor superieure kleurweergave, helderheid en contrast. De bestuurder kan deze functie indien gewenst in- en uitschakelen.

BESTUURDERONDERSTEUNENDE SYSTEMEN

TRAFFIC SIGN RECOGNITION

  •   

    Traffic Sign Recognition houdt u volledig op de hoogte over bepaalde verkeersborden. Deze worden goed zichtbaar weergegeven via het instrumentenpaneel en het Head-Up Display (indien aanwezig). Dit systeem herkent: snelheidslimieten (inclusief matrixborden die variabele snelheden aangeven) en verkeersborden met extra informatie, zoals lagere snelheden bij nat wegdek.

ADAPTIVE CRUISE CONTROL MET QUEUE ASSIST

  •   

    Adaptive Cruise Control maakt gebruik van radartechnologie om automatisch uw snelheid aan te passen om zo een veilige afstand aan te houden tot een voorligger. Indien die auto afremt, zal uw Land Rover eveneens snelheid minderen om een veilige afstand aan te houden. Zodra de weg voor de auto weer vrij is, hervat de auto de eerder door de bestuurder ingestelde snelheid. Indien de voorligger stopt, brengt de Queue Assist-functie de auto soepel tot stilstand. Zodra het verkeer weer in beweging komt, trapt de bestuurder het gaspedaal iets in, waarna de auto de voorligger weer volgt.

INTELLIGENT SPEED LIMITER

  •   

    Wanneer Intelligent Speed Limiter is ingeschakeld, past het met behulp van Traffic Sign Recognition-informatie uw snelheid aan de actuele snelheidslimiet aan.

PARK DISTANCE CONTROL (PDC) ACHTER

  •   

    Ons Park Distance Control-systeem achter maakt achteruit inparkeren in krappe plekken gemakkelijker en veiliger. Als u de achteruitversnelling selecteert, worden sensoren in de achterbumper automatisch geactiveerd. Terwijl u parkeert, geven het touchscreen en geluidssignalen aan hoe dicht u bij obstakels bent.

PARK DISTANCE CONTROL VOOR EN ACHTER

  •   

    Onze Park Distance Control (PDC) vóór en achter maakt manoeuvreren gemakkelijker en veiliger. Als u de achteruitversnelling selecteert of de systemen handmatig inschakelt, worden sensoren in de voor- en achterbumper automatisch geactiveerd. Terwijl u parkeert, geven het touchscreen en geluidssignalen aan hoe dicht u bij obstakels bent.

360° PARK DISTANCE CONTROL

  •   

    Onze 360ᵒ Park Distance Control geeft u extra zelfvertrouwen bij het manoeuvreren in krappe parkeerplaatsen. Wanneer de achteruitversnelling is geselecteerd, worden rondom in de auto geïntegreerde sensoren automatisch geactiveerd, of kunnen handmatig worden geactiveerd, en verschijnt een afbeelding van het bovenaanzicht van de auto op het touchscreen. Terwijl u parkeert, geven het touchscreen en geluidssignalen aan hoe dicht u bij obstakels bent.

PARK ASSIST (PARALLEL EN EXIT)

  •   

    Ons Park Assist-systeem maakt parallel inparkeren in krappe plekken gemakkelijker dan ooit door uw auto in een passende ruimte te sturen. U hoeft alleen de juiste versnelling te selecteren en de snelheid van de auto te regelen. Park Assist manoeuvreert u ook weer uit een parkeerplek parallel aan de rijbaan, waarmee parkeren minder lastig wordt. Met diagrammen en meldingen wordt u door beide manoeuvres heen geleid.

PARK ASSIST (PARALLEL, PERPENDICULAR EN EXIT)

  •   

    Ons Park Assist-systeem maakt parkeren parallel aan en dwars op de rijbaan heel eenvoudig door de auto in een passende ruimte te sturen. U hoeft alleen de juiste versnelling te selecteren en de snelheid van de auto te regelen. Park Assist manoeuvreert u ook weer uit een parkeerplek parallel aan de rijbaan, waarmee parkeren minder lastig wordt. Afbeeldingen en meldingen leiden u door deze manoeuvres.

REVERSE TRAFFIC DETECTION

  •   

    Reverse Traffic Detection waarschuwt u voor voertuigen, voetgangers of ander potentieel gevaar dat van links en rechts komt tijdens achteruitrijden. Dit is vooral erg handig wanneer u achteruit wegrijdt uit een parkeervak. Het systeem waarschuwt u voor wat er achter u gebeurt, ook wanneer uw zicht is belemmerd.

LANE KEEPING ASSIST

  •   

    Lane Keeping Assist kan lange ritten veel veiliger maken. Het merkt wanneer de auto onbedoeld van rijstrook verandert en stuurt u netjes weer terug.

DRIVER CONDITION MONITORING

  •   

    Onze Driver Condition Monitoring merkt wanneer u zich slaperig of vermoeid begint te voelen - en waarschuwt u op tijd wanneer u een pauze nodig hebt.

BLIND SPOT MONITOR

  •   

    Ons Blind Spot Monitor-systeem waarschuwt u voor voertuigen in uw dode hoek en voor voertuigen die snel van achteren naderen. Wanneer een voertuig links of rechts in de dode hoek komt, gaat er in de betreffende buitenspiegel een waarschuwingslampje branden. Als u richting aangeeft in de richting van het obstakel, gaat het waarschuwingslampje knipperen om het potentiële gevaar extra onder de aandacht te brengen.

BLIND SPOT ASSIST

  •   

    In combinatie met Blind Spot Monitor kan Blind Spot Assist botsingen helpen voorkomen. Wanneer u van rijstrook gaat veranderen en uw auto detecteert een ander voertuig in de dode hoek, dan zorgt Blind Spot Assist voor nauwkeurig berekend tegenstuur en leidt zo uw auto veilig bij het naderende voertuig vandaan.

LANE DEPARTURE WARNING

  •   

    Onze Lane Departure Warning kan lange ritten veel veiliger maken. Het merkt wanneer de auto ongemerkt buiten de eigen rijstrook komt en waarschuwt u dan via een visueel signaal en een subtiel trillen van het stuurwiel.

AUTONOMOUS EMERGENCY BRAKING

  •   

    In een noodremsituatie is uw auto altijd voorbereid. Als een potentiële botsing wordt herkend, geeft de auto een 'frontale botsing'-signaal waardoor u tijd hebt om in te grijpen. Indien een botsing nog steeds waarschijnlijk is en u hebt niet ingegrepen, dan remt ons Autonomous Emergency Braking-systeem de auto met maximaal remvermogen af om de botssnelheid te reduceren.

AUTOMATIC HIGH BEAM ASSIST

  •   

    Dit systeem schakelt waar mogelijk automatisch tussen groot- en dimlicht, met behulp van een sensor in de voorkant van de achteruitkijkspiegel.

EMERGENCY BRAKE ASSIST

  •   

    Indien het rempedaal snel wordt ingetrapt, vergroot dit systeem de remdruk tot de maximale waarde om zo de remweg te verkorten. In combinatie met ABS zorgt het dat de auto tijdens hard remmen bestuurbaar blijft.

INFOTAINMENT

INCONTROL

  •   

    InControl is een programma diensten en applicaties die u met uw auto verbinden en u vervolgens naadloos en veilig verbinden met de buitenwereld. Zelfs wanneer u niet in of bij de auto bent, blijft InControl bij u om de Land Rover beleving plezieriger dan ooit te maken. Meer informatie over InControl

INCONTROL APPS

  •   

    Land Rover InControl Apps-technologie maakt het mogelijk om voor gebruik in de auto geoptimaliseerde apps op uw smartphone te gebruiken vanaf het touchscreen, inclusief Contacten, Agenda en Music Player. U kunt ook apps van derden downloaden, die een uitgebreid programma diensten bieden. InControl Apps wordt verbonden met uw smartphone via een USB-kabel naar de speciale USB-poort. Meer informatie over InControl Apps

INCONTROL PROTECT

  •   

    Om te communiceren met uw Land Rover functioneert uw smartphone als portal met InControl Protect. U kunt op afstand uw tankinhoud controleren, uw auto terugvinden op een vol parkeerterrein, uw ritten registreren en u kunt zelfs controleren of u alle ruiten wel hebt gesloten. Optimised Land Rover Assistance is ook inbegrepen. Deze stuurt, in het onwaarschijnlijke geval van pech onderweg, zowel uw locatie als diagnostische informatie naar de hulpdienst. In geval van een ongeluk, waarschuwt SOS Emergency Call de nooddiensten en geeft direct uw locatie door. Meer informatie over InControl Protect

INCONTROL SECURE

  •   

    InControl Secure maakt gebruik van tracking-technologie om u te waarschuwen bij (een poging tot) diefstal van de auto en informeert de politie over de locatie van uw auto, zodat deze snel kan worden teruggevonden. Meer informatie over InControl Secure

INCONTROL TOUCH

  •   

    InControl Touch is het nieuwe standaard multimediasysteem en heeft een 8" touchscreen met intuïtieve touch & swipe bediening. Het omvat een baanbrekend navigatiesysteem met 2D- of 3D-kaarten en spraakbediening. Het biedt mobiele telefoon-integratie en bediening van airconditioning, entertainment en voertuigsystemen. InControl Touch is de hub voor verschillende actieve veiligheidsfuncties en optionele extra's. Meer informatie over InControl Touch

INCONTROL TOUCH PRO

  •   

    InControl Touch Pro is het meest geavanceerde multimediasysteem dat Land Rover ooit heeft aangeboden. Het zeer snel reagerende multi-touchscreen ondersteunt ’swipe & pinch’-bewegingen en biedt ons meest uitgebreide audiovisuele entertainment ooit. Om de beleving nog rijker te maken zijn er ook een volledig configureerbaar startscherm en natuurlijke spraakbediening, die commando's ondersteunt als 'meer van dit' voor het kiezen van liedjes. 10 GB van de solid-state drive (SSD) is gereserveerd voor mediaopslag en om het mogelijk te maken dat Gracenote albumafbeeldingen kunnen worden getoond. Lees meer over InControl Pro

MERIDIAN DIGITAL SURROUND SOUND AUDIOSYSTEEM

  •   

    Land Rover heeft samengewerkt met Meridian, wereldwijd een van de marktleiders op het gebied van hoogwaardige audiotechnologie en digital sound processing, om geavanceerde audiosystemen te ontwikkelen voor de Discovery Sport. Het optionele 825 W Meridian audiosysteem heeft 16 luidsprekers, inclusief een tweekanaals subwoofer. Het biedt kristalheldere hoge tonen en volle, diepe bassen in het gehele interieur. U beluistert uw muziek precies zoals u dat wilt.