COOKIE POLICY

Land Rover maakt gebruik van cookies om onze website en uw online beleving te verbeteren. Eén van de cookies die wij gebruiken is nodig om bepaalde delen van de site correct te laten werken. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u hiermee akkoord gaat. U kunt ervoor kiezen om alle cookies van deze site te verwijderen en blokkeren, maar sommige elementen van deze site zullen dan niet goed werken. Meer informatie over ons cookiebeleid en over manieren waarop u de instellingen van uw computer kunt aanpassen, vindt u in ons Privacybeleid.

BROWSER UPDATE

Wij hebben geconstateerd dat u niet de allernieuwste versie van uw internetbrowser gebruikt. Door de nieuwste versie van Internet Explorer te installeren, kunt u onze site zien en gebruiken zoals deze is bedoeld. Ook zal uw internetbezoek veiliger zijn, omdat de nieuwste uitvoering beter is berekend op de nieuwste internetrisico's.

Jaguar Land Rover has made a strategic decision, following the end of Defender production, to withdraw from its previous ‘export partner’ coverage. The current very low volumes and projected sales levels are not commercially viable. The situation might be reviewed in the future but for the time being there will not be an Official Jaguar Land Rover sales or service network in these markets.

We wish to assure customers that even without a Network, Jaguar Land Rover are still fully committed to supporting them and their vehicle, with suitable warranty arrangements. Customers will have a choice of repairer, and a simple process for approvals and payment of agreed warranty repairs.

We have written to individual customers, but if you have not received such a letter, or just wish to have full details of the process to follow, please contact us by email at the address below.

If you experience any issues with your vehicle or have any questions you should contact the Jaguar Land Rover Call Centre at the email address below:

Email: crclacro@i.jaguar-landrover.com